Etrend hizasra

Hízókúra, roboráló étrend | gyommentes.hu

Hízókúra – Ha gondot okoz a soványság

Sovány vagyok, hízni szeretnék! Együtt könnyebb Rendszeresen találkozni olyan nőkkel, férfiakkal, gyerekekkel, akik kilóval gyarapodni, hízni szeretnének. A tapasztalat ugyanis az, hogy alacsony testsúly esetén a kevés mennyiségű étel az egyik legnagyobb probléma — pontosabban az, hogy a kis mennyiséget normál adagnak vélik a soványak.

etrend hizasra

Lehetőleg normál súlytartománnyal rendelkező partnert válasszon, aki figyelmezteti, ha az adagok alulméretezettek. Többször kevesebbet Jellemző, hogy a hízni vágyók nem bírnak egyszerre sokat enni.

etrend hizasra

Fontos, hogy napjában legalább öt étkezést iktass be, de lehet akár ennél többet is. Így elejét lehet venni az egyszeri, bőséges étkezéseknek. A normál adag ebéd akár két részletben is elfogyasztható, ,5 óra eloszlással.

etrend hizasra

Így attól sem kell tartanod, hogy nem elegendő az elfogyasztott étel mennyisége. Segít az étkezési napló Célszerű feljegyezni az okostelefonodba vagy egy füzetbe — étkezési naplóba —, hogy mikor, mit és mennyit fogyasztottál, így jobban koordinálható az étkezés.

5 TÖMEGNÖVELÉS HACK - 5 Tipp a leggyorsabb tömegnöveléshez! • HARDGAINEREK FIGYELEM‼️

Fokozatosan kell emelni az ételek mennyiségét, megközelítve azt a határt, amit még jóérzéssel meg tudsz enni. Például, ha eddig egy tenyérnyi húst ettél, akkor most egy kézfejnyit kell elfogyasztani, egy kanál helyett kettő kanál körettel. Ha eddig két szelet kenyeret ettél, akkor próbálj fél szelettel etrend hizasra, vagy maradjon a két szelet, de igyál etrend hizasra 2 dl tejet vagy 28 napos diéta. Fontos kisétkezések Tízóraira egyél egy zöldséges szendvicset joghurttal.

Ebéd után iktass be egy müzliszeletet, uzsonnára a keksz, gyümölcs mellé egy marék olajos magvat.

etrend hizasra

Ha minden étkezéshez eszel valamit pluszban, már emelsz annyit a kalóriabevitelen, hogy havi egy kiló súlygyarapodás könnyedén elérhető. Fordíts a sorrenden! Ha főtételt eszel, és levest is szeretnél fogyasztani, akkor azt érdemes az étkezés végére hagyni. A leves általában kevesebb energiatartalommal rendelkezik, mint a főfogás, viszont nagyon jól telít, így kiszoríthatja a második fogást. Fordítsd meg a sorrendet: először a második, utána a leves.

Ektomorf tömegnövelés - étrend és edzés tippek hízáshoz

Óvatosan a mérleggel Hetente egyszer mérd a súlyod, hogy kontrollálni tudd a gyarapodást. Érdemes nemcsak a súlyt figyelnihanem megmérni mérőszalaggal például a has, comb kerületét, és ezt is követni, hiszen ez sokszor látványosabban változik, mint a testsúly. Mozgás nélkül nem megy A rendszeres testmozgás az egészségmegőrzés alappillére, így elengedhetetlen akkor is, ha hízni szeretnél!

Nem kell egy helyben ülni, és várni a súlygyarapodást!

A soványság okai

Mozogj nyugodtan, hetente többször, de érdemes olyan mozgásfajtát választani, amely fejleszti az izomzatot, ezzel is megváltoztatva a testalkatot.

A zsírégető tartományban mozgó órákat inkább kerüld, kérj tanácsot a fitnesztermekben, hogy melyik neked való óra, vagy dolgozz súlyokkal! Mi a lényeg? Változatos, egészséges étrend, mozgással karöltve!

etrend hizasra

Napi ötszöri étkezés fokozatosan megemelt adagokkal. Ennyi a siker titka! Természetesen mindenki egyéni eset, ezért lehetnek különbségek, de a tapasztalat azt mutatja, hogy ha kezdetben betartod ezeket a nem túl bonyolult szabályokat, etrend hizasra a siker nem marad el, és ott fogsz gömbölyödni, formálódni, ahol szerettél volna.

Hízni akarsz, de nem megy? Már mindent kipróbáltál? Akkor próbáld ki ezt is!

Ne egyél egyoldalúan, törekedj a változatosságra! Az egészséges táplálkozás irányelveit köves.

etrend hizasra

Egyél sok zöldséget, gyümölcsöt, válassz teljes kiőrlésű termékeket. A zsírszegénységre nem kell szigorúan figyelni, de soha ne egyél egészségtelenül csak azért, hogy felszedj pár kilót pl.

Érdekeshozzászólások