Fogyni szeretnék

fogyni szeretnék

Ezt ajánlja a szakember, ha fogyni akar

Első lépés Gondold végig, és fogyni szeretnék le, hogy milyen előnyöd származik abból ha lefogysz és abból ha nem. Második lépés Állíts fel magadnak egy célt, határozd meg, hogy hány kilót szeretnél lefogyni, vagy mi az a testsúly, amit el szeretnél érni.

Ezt követően pedig adjál magadnak egy határidőt, hogy mikorra akarod ezt a súlyt elérni. Harmadik lépés Vizsgáld meg, hogy reális célt állítottál-e fel. Vedd figyelembe, hogy egészségügyi szempontból a heti fogyni szeretnék, kg-nál többet fogyni nem ajánlott. Nézd, hogy hány éves korodban volt annyi a súlyod, amennyit most el szeretnél érni. Ha 50 évesen szeretnéd elérni azt a súlyt, amennyi 16 éves korodban voltál, akkor valószínű nem reális a célod.

fogyni szeretnék

Ez a cikk segít meghatározni mennyi az egészséges testsúly számodra. Negyedik lépés Ha megvan a reális célod, akkor találd ki, hogy mivel fogod jutalmazni magad, ha sikerül határidőre elérned a célodat!

fogyni szeretnék

Fontos, hogy a jutalom nem lehet ellentétes a céloddal! Tehát az nem jó jutalom, ha sikerül lefogynom, akkor megeszek egy egész csokitortát.

Hány kalóriát fogyasszak, ha fogyni szeretnék?

Inkább válassz olyan jutalmat, ha sikerül lefogynod, akkor veszel egy új ruhát, vagy elutazol egy hétvégére, vagy elmész egy koncertre, bármi amit nagyon szeretnél. Ötödik lépés Azzal általában mindenki tisztában van, ha több energiát visz be a szervezetébe, mint elhasznál, akkor hízni fog, és ha kevesebbet, akkor pedig fogyni.

fogyni szeretnék

Vizsgáld meg, hogy miért lett több a súlyod, mint amennyit szeretnél. Erre fogyni szeretnék legjobb módszer, ha étkezési naplót vezetsz egy hétig, felírod, hogy mikor, mit és mennyit ettél. Ez kicsit macerás, de megéri, mert rengeteg hasznos információt megtudhatsz belőle.

Az az igazság, hogy az emlékezetünk becsap bennünket, főleg ha olyan dologról van szó, amiről inkább nem szeretnénk tudni. Ha tudod, hogy a második sütit már nem kellett volna megenni, lehet, hogy később már nem fogsz arra emlékezni, hogy a második sütit megetted.

fogyni szeretnék

Ez egyfajta önvédelmi mechanizmus, szóval a legjobb, ha mindent őszintén leírsz. Van, akinek már az segít, hogy étkezési naplót kezd vezetni, és elkezd kevesebbet enni, mert nem akarja leírva látni, hogy mennyit evett.

fogyni szeretnék

Ha Te is elkezdesz kevesebbet enni az étkezési napló hatására, az nagyon jó, de arra figyelj, hogy ne kezdj koplalásba, mert az hátráltatja a fogyást.

Hatodik lépés Elemezd ki az étkezési naplódat. Mennyit, hány kalóriát szoktál enni egy nap? Milyen ételeket?

„Fogyni akarok, de mikor csökkentem az ételadagokat, szédülni kezdek” | Diéta és Fitnesz

Hányszor szoktál enni egy nap? Hetedik lépés Számold ki mennyi a napi kalóriaszükségleted és ezt csökkentsd diéta fogyás hasról. A napi kalóriaszükségletedet itt tudod kiszámolni.

Ez az a kalóriamennyiség, amit fokozatosan el kell érned. Fontos, hogy ne egyik napról a másikra akarj sokkal kevesebbet enni, mint korábban, mert akkor nagyobb valószínűséggel fogsz éhezni és hamar fogyni szeretnék.

10 kg fölösleg van rajtam, mit tegyek? – Béres Alexandra válaszol

Ha fokozatosan csökkented az étel mennyiségét, akkor nem lesz terhelő. Kezdj el változtatni, de fokozatosan, ne egyszerre mindent!

fogyni szeretnék

Az alábbi szabályokat építsd be az életedbe: ne koplalj!

Érdekeshozzászólások