Fogyás elkezdése

Ez az 5 dolog befolyásolja, hogy milyen gyorsan tudod leadni a fölös kilókat

Mit csinálsz az utolsó napon, mielőtt belekezdenél a diétába?

fogyás elkezdése

Sokaknak erre az a válaszuk, hogy még egyszer utoljára megpróbálnak alaposan jóllakni kedvenc, hizlaló ételeikkel búcsúzóul, hogy egy ideig ezek ne hiányozzanak. Ez azonban sajnos nem így működik. Ha a diéta nulladik napját habzsolással töltöd, azzal szinte garantálod magadnak, hogy nagyon nehezen induljon a fogyókúrád.

fogyás elkezdése

Elmondjuk, hogyan csináld jobban! A fogyókúra elkezdése Amikor degeszre eszed magadat a nulladik napon, jó eséllyel túlléped a számodra aznap szükséges kalóriamennyiséget, amit ugyanúgy le kell dolgozni, mint az összes többi kalóriát, így rögtön napokkal veted vissza magadat.

fogyás elkezdése

Szintén probléma, ha ráadásul az anyagcserédet terhelő ételekre - tartósítószerrel, ízfokozókkal teli termékekre, zsírban sült fogásokra - esik a választásod, hiszen ezekkel a testedben elégetett kalóriák számát csökkented, ami szintén hátráltat abban, hogy beinduljon a zsírégetés.

Mindezen felül pedig ezek az ételek - fogyás elkezdése a szénhidrátdús táplálékok - az étvágyat is tartósan fokozzák, így már másnap úgy ébredhetsz, hogy újabb péksüteményt kívánsz. Lehet azonban ennél sokkal okosabban is kezdeni a fogyókúrát.

fogyás elkezdése

Mielőtt te is ebbe a csapdába esnél, fontos, hogy tudatosítsd magadban, hogy nem ez lesz életedben az utolsó alkalom, hogy jégkrémet vagy sült krumplit eszel, még akkor sem, ha teljes életmódváltásra készülsz. Ha átmeneti dologként tekintesz arra az időszakra, mialatt leadod a feleslegedet, az máris segít, hogy a nulladik napon megőrizd a kontrollt.

fogyás elkezdése

Ez azonban nem jelenti azt, hogy a diéta végeztével vissza kellene állnod a korábbi életmódodra, hiszen az a testsúly egészségtelen jojózásához vezet. A diéta előtti napon ne csak barátkozz a fogyókúra gondolatával, de akár egy kis felkészülést is elkezdhetsz.

Például érdemes lehet fogyás elkezdése, gyümölcsös turmixot fogyasztani a nap folyamán, sok folyadékot inni, könnyű ételeket enni mértékkel, ám ekkor még nem kell számolnod a kalóriákat, csak a túlzástól tartózkodni.

fogyás elkezdése

Ha már a nulladik nap folyamán hasonló ételeket eszel, mint amilyenek a diétás étrendedbe is válogattál, akkor másnap pörgő anyagcserével, felkészülten vághatsz bele a fogyásba. Jó ötlet lehet például reggelire meginni egy turmixot vagy főzni egy gyümölcsös zabkását, majd tízóraira gyümölcsöt, natúr joghurtot enni, ebédre könnyű zöldséglevest és rizst fogyasztani száraz hússal, majd uzsonnakor még több gyümölccsel folytatni, vacsorára pedig tojást készíteni sok-sok zöldséggel.

Pajzsmirigy alulműködéssel étrend + útmutató a fogyáshoz

Érdekeshozzászólások