Fogyás helyett hízás. 2. Az azonnali izomnövekedés mítosza

Bizony, a kardiózástól is hízhatsz, ha egy fontos dologra nem figyelsz oda

Arról, hogy mennyi testmozgás elegendő a sikeres fogyókúrához, Hanzel László személyi edző szakértőnket kérdezték… Tisztelt Hanzel Úr! Az lenne a problémám, hogy lassan 2 hónapja változtattam az életemen és még sem érem el a várva várt eredményt!

Hízás a diéta első napjaiban – mitől lehet?

Mi csinálok rosszul? A helyzet az, hogy szobabiciklit vettem magamnak, amivel két hónapja, […] Sorozatunkban szakértőink publikus olvasói kérdésekre adott válaszaiból válogatunk.

fogyás helyett hízás

A helyzet az, hogy szobabiciklit vettem magamnak, amivel két hónapja, napi szinten minimum 20 percet tekerek, de van, hogy megvan az egy óra is! Hasizom felüléseket csinálok 2x20at, és súlyzóval is szoktam tornázni, de csak heti 3 alkalommal.

Fogyni akarsz és mégis hízol?

Kevés szénhidrátot eszek, több salátát, gyümölcsöt eszem, sok ásványvizet iszom, és este 6 után már semmit sem eszem. A diétás étrendemet betartom, és minden nap edzek valamennyit, ha jó az idő, már sétálást is beiktatok hetente 2x!

fogyás helyett hízás

Mégis híztam… Ez mitől lehetséges? Milyen mozgásokat végezzek azért, hogy erősödjek, de fogyjak is?? Üdvözlettel: Nikol Kedves Nikol!

fogyás helyett hízás

A 20 perc tekerés és a néhány hasizom gyakorlat még együtt sem ütik a 30 percet. Aktív zsírégetés perc közepes vagy annál picit nagyobb intenzitású mozgással indul el.

fogyás helyett hízás

Ezért azt javaslom, hogy használja többett a kerékpárt és talán némileg intenzívebben. Valószínűleg a fogyás helyett hízás szokásokban is lehetne még néhány dolgot változtatni.

Fogyás utáni menstruációs zavarok

Erről kérdezze a WellnessCafe dietetikus szakértőit! Mi lehet a helyes arány kardió és erőfejlesztés terén?

fogyás helyett hízás

Hogyan találjuk meg a számunkra megfelelő arányt? Általánosan elmondhatjuk, hogy fogyás célbavételekor a kardióedzést tartjuk dominánsabbnak.

Segítség! Fogyókúrázok és hízok!

Természetesen ez függ az egyén képességeitől is. A legideálisabb kombináció azonban a Power Cardió módszer, melyben alap keringésfokozó mozgás pl.

fogyás helyett hízás

Csukló- vagy kézi súllyal végezhető kargyakorlatokat hajtunk végre, illetve járás közbeni kitöréseket végzünk.

Így egy időben megvalósítjuk a keringésfokozást és az erőfejlesztést is. Ez eleinte mindenképp edzői iránymutatást igényel. Kapcsolódó cikkek.

Érdekeshozzászólások