Férfi pocak diéta, A lapos has elérésének fontos szabályai

Íme, így lehet leadni a sörhast! - Tippek a valódi változáshoz | FEOL

Elterjedt gondolat a fogyni vágyók között, hogy a feszes, lapos has csak férfi pocak diéta marad, ha nem végeznek naponta több száz felülést.

férfi pocak diéta

Valójában azonban teljesen másfajta és jóval kevesebb mozgással is lehetséges látványos eredményeket elérni. Már csak azért is, mivel a has lógásában nagy szerepet játszik az alsó hasizmok és a mélyizmok edzettsége, melyeket nem a felülés, sokkal inkább más gyakorlatok erősítenek.

férfi pocak diéta

Otthoni gyakorlatok kiálló has ellen Az alhasi zsír és az úszógumi nem véletlenül a fogyókúra legrettegettebb területe, ugyanis sokszor kemény igyekezet ellenére is makacsul kifelé türemkednek. Ennek oka gyakran a puffadás, de emellett az alsó, medence feletti izomzat gyengesége is okozhatja a has csüngését.

férfi pocak diéta

Pontosan ezekre a problémás területekre koncentrálnak a következő mozdulatsorok, miközben erősítenek, és a test más területeire is kifejtik hatásukat. A gyakorlatok naponta maximum húsz percet igényelnek, és ha hetente négy-öt alkalommal végigcsinálod őket, hamarosan feszesebb, laposabb lesz a hasad.

férfi pocak diéta

Természetesen diéta nélkül nem érnek semmit a gyakorlatok.

Érdekeshozzászólások