Hogyan tartsam a diétát

hogyan tartsam a diétát

Ehhez Igyekeztünk hasznos mankókat összegyűjteni az érintettek részére. Sokszor mondják, hogy minden fejben dől el — ez a súlyvesztést célul kitűzők esetében hatványozottan igaz: nem elég a még oly tudományos, személyre szabott fogyókúra, mindaddig valódi eredményt nem fogunk elérni, amíg az csak fogyókúra marad.

Csupa hasznos

Hogy mit értünk ez alatt? Benne foglaltatik, hogy nem örökre szántuk, hanem egy hogyan tartsam a diétát eléréséig. A vágyott célhoz ugyan eljutunk, de ha visszatérünk korábbi életmódunkhoz a súlyunk ismét gyarapodni fog.

S hogy mit tehetünk? Hát azt, hogy megtanulunk egy kulcsszót. Ez pedig nem más, mint a tudatosság. Ennek elérése ugyan a mi saját házifeladatunk, de szerencsére vannak mankók, amelyek segítségünkre lehetnek az induláshoz.

Hozzászólások

Életmódot váltsunk, ne csak diétázzunk! Hiszen miről is van szó? A hatékony, életünkbe jól beilleszthető fogyókúra kulcsfontosságú, de nem kizárólagos eleme a hosszú távú sikerek elérésének.

Ugyanis nem csak fogyókúrára van szükségünk célunk elérése és megtartása érekében, annál sokkal komplexebb dologra, életmódváltásra.

Ez pedig nem úgy történik, hogy ma kitalálom, és holnap már bele is fogok.

Diéta alapjai – hogyan kezdjünk bele a diétába?

Lelkileg és agyilag is fel hogyan tartsam a diétát arra készülni, hogy kimondhassam: készen állok a változtatásra! Mert ne legyenek illúzióink: változásokat, változtatásokat kell végig vinnünk az életünkben ahhoz, hogy sikerrel vágjunk bele egy a súlyvesztést is magában foglaló új életbe.

Életmódunkat megváltoztatni ugyanis azt is jelenti, hogy berögzült szokásokon, rutinokon is változtatnunk kell.

gyorsan fogyni hasról változatos étrend

Ez pedig komoly munkát feltételez, amit nem lehet elbliccelni, anélkül ugyanis legfeljebb ideig-óráig kevesebbet és mást eszünk-iszunk, mint addig, de tartós, valódi eredményt nem fogunk tudni elérni, s a célul kitűzött súlyt elérve, óhatatlanul visszatérünk korábbi rossz beidegződéseinkhez, szókásainkhoz, életmódunkhoz Hosszú távon gondolkodjunk!

Ez is segít tudatosítani magunkban, hogy akár egészségügyi, akár hiúsági, akár más okból vágunk bele a folyamatba, egy új életet akarunk kialakítani. Ez pedig tudatos tervezést igényel. Ne feledjük, hogy a hosszú távú terveinkbe jól beilleszthetőek a rövid távú, gyors súlyvesztést célzó időszakok, amelyek között megtanulhatunk berendezkedni egy másfajta rendszerre életmódszerűen.

Karbantartva a testünket és lelkünket egyaránt. Hagyjunk időt a felkészülésre!

Kapcsolódó cikkek

Ha egy-egy ünnepre — Húsvét, Karácsony, születésnap, stb. Találjuk ki, hogy pontosan mikor kezdjük el a folyamatot. Szerezzük be a megfelelő élelmiszereket: diétás termékeket, az azt kiegészítő ételeket.

Túlsúly kamaszkorban Tartós fogyás Gyakran hallani, hogy a fogyókúra eredményét, az elért testsúlyt nehezebb megtartani, mint maga a fogyókúra. Ez nem tévhit, valóban az esetek többségében így van. Gyakran előfordul, hogy a fogyókúra során elérjük az ideális testsúlyt, majd a diéta végeztével gyorsabban visszahízzuk, mint amennyi idő alatt lefogytunk. Ilyenkor gondolhatnánk azt, hogy nem volt semmi értelme a fogyókúrának, pedig ez nem igaz.

Tervezzünk előre! A megfelelő diétát sporttal egészítsük ki!

DR ATKINS's DIET - ONE WEEK MEAL PLAN - DIETA DO DR ATKINS - PLANO DE REFEIÇÃO DE UMA SEMANA

Ha eddig nem volt életünk része a sport, akkor próbáljuk azzá tenni, s igyekezzünk erre is felkészülni: mit fogunk csinálni, hol, mikor, milyen rendszerességgel Szedjük össze a hozzá szükséges eszközöket, ruhákat, cipőket, stb. De csak óvatosan: mint általában mindenben, ebben is legyünk mértékletesek — csak a fokozatosság elvét betartva lehet új, egy életre szóló jó szokásokat felvenni, tartós rutinokra szert tenni.

Diéta motiváció

Fontos, hogy 3 hét alatt 10 kiló fogyás diétát és az intenzív sportot ne egy időben kezdd el. Először változtass a táplálkozásodon, majd ha az beállt, kezdd el a sportot is fokozatosan. Reális célokat állítsunk fel! Ez igaz mind az elérendő mínusz-kilókra, mind pedig az életforma-váltás egyéb területeire. Merjünk nagyot álmodni, de vegyük észre, hogy az oda vezető út milyen sok apró lépésből áll!

étrend a szép bőrért 5 kiló fogyás

A reális célokkal hozzásegíthetjük saját magunkat a sikerélményekhez, az elköteleződésünk folyamatos fenntartásához. Engedjünk meg egy kis kilengést!

Másokat utánozunk

Sokszor azon áll vagy bukik egy életmódváltás, hogy át nem hágható és túlságosan szigorú kereteket szabunk saját magunknak. Ne áltassuk magunkat egy percig sem: a váltás után még sokáig önfegyelemre lesz szükségünk ahhoz, hogy tartsuk magunkat az elhatározásunkhoz.

fogyás lassan de biztosan szétnyílt hasizom diéta

Ezért engedjünk meg magunknak néha egy kis lazaságot. A tervezett kilengésekre tudunk támaszkodni, amikor a köztes időszakokban nehéz pillanatokat élünk át.

Továbbiak Tanácsok, hogyan tartsuk a diétát A diéta alatt sokszor esünk kísértésbe, és ha nincs eredmény sokan fel is adják. Ahhoz, hogy tartani tudjuk a diétát apró trükköket is bevethetünk, így pedig tuti a siker. Nézzük pontosan milyen trükkök lehetnek segítségünkre. Igyál sok vizet vagy kalóriamentes italt Mielőtt felbontanál egy zacskó chipset, igyál meg egy jó nagy pohár vizet.

Érdekeshozzászólások