Rostdús étrend minta. Ami nélkül nincs egészség: 12 tipp a rostbevitelhez

rostdús étrend minta

rostdús étrend minta chocolate slim ára

Új köretek: Az ebéd és a vacsora is rostokban gazdagabbá tehető, ha a hagyományos köreteket, mint a burgonya rostdús étrend minta a tészta, rizs, lecseréled rostdúsabb változatokra. Érdemes kipróbálni a barna rizst, a hajdinát, kölest, de akár a teljes kiőrlésű tésztákat is.

rostdús étrend minta progeszteron fogyás

Legyen az egészséges étrend minél változatosabb! Zöldségek köretként: Azzal is sokat tehetsz egészségedért, ha a köret felét valamilyen zöldségféle teszi ki.

rostdús étrend minta ideális fogyás üteme

Ez lehet a friss salátáktól, a rakott, sült, párolt zöldségeken át a savanyúságokig bármi. A salátákat feldobhatod egy kevés extra olajos maggal is.

rostdús étrend minta indiai gyógynövény fogyókúra

Extra rost rakottan, bundázva: A rakott, töltött ételeket a hagyományos rizs helyett készítheted barna rizzsel vagy zabpehellyel. A rántott ételek bundájába is keverhetsz egy kis korpát, magvakat!

rostdús étrend minta fogyj egeszsegesen

A desszerteket is lehetnek rostdúsak: A túrógombóc készítésekor a gríz felét cseréld zabpehelyre, a krémes sütemények helyett pedig válassz inkább gyümölcsös desszerteket.

Próbáld ki bátran az olyan különleges süteményeket is, amelyek tésztája zöldségeket is tartalmaz. Ilyen például a répatorta, a céklás bownie vagy a sütőtökös pite.

rostdús étrend minta tejmentes diéta fogyás

Zöldség- és gyümölcslevek: Kedvenc gyümölcsös turmixodat is dúsíthatod egy kis zabpehellyel, kókuszreszelékkel. Így nem csak a gyümölcsökben található cukor felszívódását lassítod, de izgalmasabbá is teheted italodat.

Aktuális téma.

Érdekeshozzászólások