Étrend változtatás. 2. Az életmódváltás titka: bízz a kis lépésekben!

étrend változtatás
  • 1 honapos fogyokura
  • Tippek az étrend tervezéshez
  • 4 apró változtatás, amellyel felpörgetheted a fogyást | Well&fit

Olajos magvak: dió, mandula, mogyoró, hidegen sajtolt olajok tök, len, napraforgóolívaolaj Tejtermékek — kemény sajtok, túró, joghurt, kefír Éléskamra szanálás Ahhoz, étrend változtatás a táplálkozásod megreformáld, érdemes először a kamrában, hűtőszekrényben rendet tenni. Ha már nincsenek a kezed ügyében olyan ételek, amelyek hizlalnak, akkor jóval kevesebb a kísértés és könnyebb a fogyás karból is betartani bármelyiket válaszd is.

étrend változtatás

Mi az, amitől érdemes megszabadulni és jobbra cserélni? A finomított cukor tömény kalóriabomba, fogyasztását ajánlatos a minimálisra csökkenteni.

étrend változtatás

A hagyományos répacukor helyett étrend változtatás a jó öreg glukonont vagy steviát. De ételtől függően jó alternatíva lehet még a méz, gyümölcscukor, vagy a xillit.

Égyommentes.hu | AZ ÉTRENDVÁLTOZTATÁS 10 ALAPELVE

Nassolni valók. A mindenféle kekszek, chipsek rengeteg hozzáadott sót, cukrot, zsírokat és tartósító szereket tartalmaznak. Helyettük rágcsálj inkább nyers zöldségeket, gyümölcsöket, olajos magvakat dió, mogyoró, mandula, pisztácia, stb. A minőségi csokoládé módjával biztosan nem árthat!

5 változtatás az étrendeden, ami hamar megtérül

Édes üdítők. Buborékos, vagy rostos levek, Ice Teák ez a halálom! Az üzletek polcain számos só-féle közül lehet választani.

étrend változtatás

Vannak jódozott, tengeri, himalájai és egyéb sóféleségek. Egyre azonban kifejezetten jó, ha odafigyelsz mégpedig az összetételre.

Tippek az étrend tervezéshez

A só, az só! Igen tudom. Csakhogy ezzel szemben a legtöbb zacskóban kálium klorid található.

Ha ragaszkodnál — márpedig miért is ne? Ilyen a Parajdi és a Bad Ischler-i só. Finomított liszt. Érdemes áttérni a teljes kiőrlésű gabonafélékre. A receptek többségében a fehér liszt részben vagy egészben helyettesíthető rozs, tönköly és más lisztekkel.

5 változtatás az étrendeden, ami hamar megtérül

Félkész ételek. A munkás hétköznapok során vitathatatlanul nagy előnye van a csupán melegítést igénylő konzerv, vagy fagyasztott ételeknek. Csakhogy ezek brutális mennyiségben tartalmaznak ízfokozókat, sót, cukrot, zsírt és még ki tudja mi minden mű anyagot, amelyek nemhogy használnának, de hosszú távon még árthatnak is.

Helyettük inkább tanuld meg, hogyan kell friss alapanyagokból, gyorsan elkészíthető ételeket készíteni.

4 apró változtatás, amellyel felpörgetheted a fogyást

Hétvégeken, vagy amikor több időd van, egy-egy fogásból lehet nagyobb mennyiséget főzni, a felesleget pedig lefagyasztani. A fagyasztott zöldségeket, gyümölcsöket rövid időn belül mélyhűtik, így őrizve meg az értékes vitamin és tápanyag tartalmukat és nem tartalmaznak semmiféle hozzáadott tartósító szert. Ezzel szemben a konzerv zöldségek, befőttek ki tudja milyen főzési és tartósítási eljáráson mennek keresztül, miközben az ízük is módosul.

Nem beszélve arról, hogy a tároló dobozzal érintkezve bizonyos főleg savas ételek kioldhatják azok káros anyagait. Ezért inkább a fagyasztott termékeket válaszd. Feldolgozott élelmiszerek. Ilyenek lehetnek a szendvicskrémek, étrend változtatás, felvágottak. Ezeknek a nagy része elkészíthető házilag természetes alapanyagból. Nagyobb mennyiségben fagyasztva, vagy dunsztolva hosszabb ideig eltárolhatók.

9 könnyű változtatás, amivel egészségesebbé teheted étrendedet

A mellett, hogy egészségesebb és finomabb, csak azt tartalmazza, amit bele teszel. Gyanús zöldségek, gyümölcsök. A bevásárlóközpontok polcain pompázó termékek nagy valószínűséggel valamilyen tartósítószerrel, felületvédő viasszal kezeltek, hogy a hosszú tárolási, szállítási időt, utat átvészeljék. Helyettük jobb, ha piacon, helyi termelőktől vásárolsz, ők ugyanis garantáltan frissebb árut kínálnak. Olaj, margarin.

Zsírégető Magazin

A hidrogénezett olaj és margarin helyett válassz inkább olíva olajat, hidegen sajtolt olajokat, vagy vajat. Esetleg helyi termelők által készített házi vajat, liba, kacsa, vagy mangalica zsírt. A bolti tej annyira pasztőrözött, fölözött, hogy szinte nem is hasonlít a valódi tejre. Mára már egyre több helyi termelő kínál valódi tehén- vagy kecsketejet és az ebből készült tejtermékeket; joghurtot, túrót, tejfölt, sajtot.

Az ízük sokkal intenzívebb, még szokatlan is lehet az eddigi bolti készítmények után, étrend változtatás érdemes megszeretni ezeket. Ha valódi tejet vásárolsz, magad is készíthetsz belőle túrót és egyéb tejterméket, verhetetlenek!

ÉTREND VÁLTOZTATÁS VÁLTOZÓKORBAN

Ezek az én módszereim, amiket szépen, apránként vezettem be az életembe. Hogy tetszenek?

étrend változtatás

Te kerültél már olyan helyzetbe, amikor változtattál a táplálkozási szokásaidon? Ha van kedved, oszd meg a tapasztalataidat, hogy másik is tanulhassanak belőle.

Érdekeshozzászólások