Fogyokura setaval

fogyokura setaval

Ennyit kell sétálnod, hogy beinduljon a fogyás

Sétával hogyan lehet fogyni? Hát így! Mint azt már tudhatod — már amennyiben rendszeresen követed az írásaimat — a futás mellett nem szoktam kampányolni.

Rendszeres sétával adott le 55 kilót — így változott meg a férfi élete Life. Ismerd meg a történetét! Barry Parkes soha életében nem élt kifejezetten sportos, aktív életet.

Nem, nem azért mert szerintem hasztalan, hanem azért, mert nagyobb súlyfelesleg esetén rendkívül megterhelő lehet, már ami az ízületeidet illeti. A séta azonban remek fogyokura setaval lehet a számodra is, fogyokura setaval szép fokozatosan akár a futásig is eljuthatsz.

Ám mai cikkemben mégis a séta mellett szeretnék neked érveket felsorakoztatni. És, hogy miért?

fogyokura setaval

Mert szeretném, ha tudnád, hogy a séta is lehet edzés jelleggel végezni és segítségével igenis remek eredményeket érhetsz el. Érdekelnek a részletek? Akkor olvass tovább, mert mutatok neked, öt megdönthetetlen érvet, amiért igenis jó sétálni! Sok-sok séta, nulla sóvárgás Kutatások szerint már napi tizenöt perc sétával megszüntetheted az édesség utáni vágyadat.

De, hogy ennek mégis mi az oka?

Rendszeres sétával adott le 55 kilót – így változott meg a férfi élete

A kutatók szerint tulajdonképpen arról van szó, hogy a mozgás hatására az agyad figyelme elterelődik, így nem lesz időd az édes nasik után vágyakozni. Nyilván ez más mozgásforma esetén is igaz, de gondolj csak bele: sétálni kvázi minden évszakban van lehetőséged, hiszen legyen, szó egy kellemes nyári estéről vagy egy őszi sétáról gyakorlatilag minden esetben jól érezheted magad.

Persze fontos, hogy alkalmazkodj a különböző időjárási viszonyokhoz és például most már öltözködj rétegesen.

fogyokura setaval

A szabadban való mozgás pedig plusz energiával tölt fel, így már csak ezért is érdemes belevágni. Sokkal jobb lesz a napod, a közérzeted! Ahogy azt már, az előbb is írtam sokkal energikusabb leszel a szabadban való mozgástól, de fontos tudnod, hogy séta során a testedben felszabadulnak a boldogsághormonok, amiknél jobb doppingszer nem is létezik.

Érdemes lehet inkább a természetben sétálnod, mintsem a városban, de ha ez nem kivitelezhető, akkor egy városi körút is tökéletesen megteszi, a lényeg, hogy a szabadban legyél és magadba szívd a friss levegőt.

Igen, sétával is lehet fogyni

Kreatív energiák felszabadulása Gondoltad volna, hogy a séta beindítja a kreatív gondolatokat? Bizony igen! Egy kutatás ugyanis bebizonyította, hogy a sétáló személyeknek több, mint hatvan százalékánál merültek fel kreatív ötletek egy-egy probléma megoldása kapcsán, mint azoknál, akik a kísérlet során ülve maradtak.

Ugyanis a séta is kimozdítja az agyadat a komfortzónájából, ez pedig teljesen új távlatokat, perspektívákat nyithat meg a számodra. Hogy miért is?

  • Lényegtelen, hogy van-e sportolói múltunk, hogy túlsúlyosak vagy vékonyak vagyunk, küzdünk-e valamilyen sérüléssel, ízületi problémával.
  • Flexitarian diéta
  • A séta a mozgásformák tejeskávéja - egyszerű, sokan szeretik, és az emberek bele sem gondolnak, milyen hatással van rájuk.
  • Igen, sétával is lehet fogyni | Diéta és Fitnesz
  • Sétával hogyan lehet fogyni? Hát így! | Zsírégetés Harcosai
  • ‎Fogyás sétával a Verv-től az App Store-ban
  • Twitter Pinterest Minden nap viszonylag sokat sétálsz, mert ezzel szeretnél az állóképesség javítása mellett fogyni, de ennek még semmi eredménye?
  • Keto light ára dm

Ha például alapvetően kreatív tevékenységet végzel, de úgy érzed megrekedtél, akkor érdemes lehet sétálnod egyet, kisszelőztetned a fejed, így egész biztosan számos új ötlettel eshetsz újra neki a munkának. Érdemes lehet a sétát az ebédszünetre időzítened, hiszen ez általában perc, így közvetlenül az étkezés után mozoghatsz is egy kicsit, így pedig elűzheted a délutáni álmosságot is.

Miért jó ez neked? Egyrészt mert meglesz a napi mozgásadagot, másfelől pedig növelheted a munkád hatékonyságát is.

fogyokura setaval

Erősödik az immunrendszered! Azért ez nyilvánvaló volt nem?

fogyokura setaval

A séta, csakúgy, mint a legtöbb mozgás az immunerősítés egyik hatékony része, segítségével, jóval ellenállóbbá válik a szervezeted.

Ez az őszi-téli szezonban kiemelten fontos, hiszen ilyenkor fokozottan vagyunk kitéve a betegségeknek, kórokokozóknak.

Mennyit kell sétálnod, a fogyásért? Sári Dalma személyi edző, táplálkozási és életmód tanácsadó Függetlenül attól, hogy természetesen a kortól vagy a fittségtől is függ, egy speciális sétaprogram a megfelelő táplálkozással párosulva kiváló módja lehet a fogyásnak. A helyes működéshez és a célok eléréséhez meg kell győződni arról, hogy elég —e a táv amit megteszel, megfelelő —e az intenzitás, és odafigyelsz -e az étrendedre. Noha ez segíthet a szinten tartásban és a kardiovaszkuláris és az egyéb egészségügyi problémák leküzdésében, ha fogyni akarsz, valószínűleg kicsit többet kell tenned.

Ha ezt megelőzheted napi perc sétával, akkor mi tarthatna attól vissza, hogy tegyél egy kört? Teli leszel energiával! Ezt már tudom mondtam, de fontos újra fogyokura setaval, hogy a séta bizony felgyorsítja a testedben a vér és az oxigénellátást, ezáltal pedig természetesen feltöltődsz energiával.

Ha nincs időd a napi rutinodba beiktatni a sétát, akkor legalább a gyors diéta 5 nap alatt használd ki arra, hogy sétálsz, hiszen szintén kutatások támasztják alá, hogy minden tíz perc aktív mozgás két órával növeli meg az energiaszinted az adott napod során.

Azért ez elég jól hangzik, nemde?

Akár napi 30 perc sétával fogyhatsz, ha betartasz 5 szabályt

Hasznosnak találtad a tartalmat? Szeretnél még mozgással kapcsolatos hasznos információkhoz jutni?

  1. Mi a helyes étrend
  2. A gyaloglás esetén a jobb állóképesség hosszabb sétákat, még a jobb erőnlét gyorsabb tempót fog jelenteni, és a nehezebb terepek sem fognak majd akadályt jelenteni.

Akkor tarts velem továbbra is!

Érdekeshozzászólások